onsdag 6. februar 2008

Wikiworkshop flyttet til man 11.februar

Jeg har vært syk denne uken og er fortsatt ganske dårlig. Det blir ikke noe workshop nå i morgen på høgskolen (torsdag)

Jeg anbefaler dere å bruke brukersiden til Chris Nyborg dersom dere har spørsmål. Han svarer raskere da. Sigmund og Rolf vil kunne svare på faglige spørsmål.

Det blir ekstra workshop mandag 11.februar (to dager før innleveringsfristen). Rolf og Sigmund gir veiledning på faglige spørsmål i tidsrommet fra kl.1630-1800. Det blir dessuten en ekstra workshop på wikimetodikk fra kl.1815-2000. Møt opp på datarommet A2-042.

Stå på med det videre arbeidet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Rolf!

Jeg har endel spørsmål rundt pageflakes og tekniske løsninger. Er litt usikker på hvor jeg kan stille slike spørsmål! Det er sikkert mange som lurer på det samme som meg, og det er kanskje litt tungvindt å få mail fra mange studenter ang. samme tema.

Kari-Anne Bjørnø Karlsen

Rolf K. Baltzersen sa...

Dette kan vi snakke om på workshopen nå på mandag hvis du kommer. Ellers vil Kjetil som skal ha ansvaret for arbeidskrav 2 også være behjelpelig med veiledning i bruk av Pageflakes