tirsdag 25. mars 2008

Informasjon om datamessen

Datamessen (http://datamessa.hiof.no) begynner å nærme seg. Jeg regner med at de fleste av dere stiller opp på en økt på klassestanden vår som vi har fått rett ved hovedinngangen. Dette blir en fin mulighet å vise frem alt det gode arbeidet som dere har jobbet med.

Denne uken må jeg be dere gjøre tre ting:

1. Dere må sette dere opp opp på en økt på standen vår. Se tidspunktoversikten under ”den årlige datamessen” her: http://no.wikibooks.org/wiki/IKT_i_utdanning/IKT_i_L%C3%A6rerutdanningen

Skriv dere inn med navn. Jeg vil at dere gjør det så raskt som mulig. Helst innen torsdag slik at jeg får en oversikt. Det er bra om vi er mange studenter samtidig på standen. Da blir det morsommere både for dem som besøker standen og ikke minst for oss selv. Minimum bør det være 3 studenter til stede på hver økt. Dere kan gjerne stå mer enn en økt.

2. Dere må huske å ta med egne bærbare PCer som vi bruker til å presentere arbeid som vi har gjort. Tanken er at vi har oppe 3-4 PCer samtidig der dere viser eget arbeid. Jeg håper noen kan låne ut PC til standen. Jeg tar med min PC, men det kan være greit med en ekstra dersom noen ikke har bærbar PC. Gi beskjed til meg dersom du kan låne ut PCen. Det er da fint om vi kan låne den til messen starter kl.1030. Vi får også tilgang til en videokanon som vi kan bruke til fremvisning.

3. De som vil ha en egen flyer i tilknytning til eget gruppearbeid (arbeidskrav 2) kan få hjelp av Solgunn Strand til å trykke opp dette. Dere må da sende et dokument på 2 sider til henne senest fredag (helst før). Legg gjerne ved et bilde. Flyers må hentes samme dag som messen begynner før den starter (på helpdesk tror jeg).

Ingen kommentarer: